-etti- 2011.12.17. 15:42

Miki a fenyőn

Sziáú!

Egy hét múlva itt a karácsony! … És nekem egyáltalán nincs karácsonyi hangulatom. Lehet, hogy idén ezért okoz különösen nagy fejtömést, hogy kinek milyen ajándékkal kedveskedjek…

Gondoltam, segíthet a hangulatteremtésben, ha már most előszedem a karácsonyi díszeket. Az én kedvencemet Mikinek hívják. Mikit, a fenyőt még Micutól kaptam ajándékba. A fenyőfa egyébként fontos szimbólum nekünk, plüssöknek. Az újjászületés jelképe, ha jól tudom, a tűlevelei miatt. 

Miki azért lopta be magát a szívembe, mert feltűnő piros cipőjével, csillagosra belőtt sérójával egy igazi jampi fenyő! Az én narancsba borult pálmafámról, akarom mondani karácsonyfámról Ő sosem hiányozhat!     

A többiek kedvenc karácsonyfadíszeiről a következő napokban olvashattok.

Muffin 

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr103471068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása