-etti- 2012.03.10. 21:06

Képfejtvény 2.

Sziáú!

A múltkori sikerre való tekintettel folytatjuk „Képfejtvény” rovatunkat. Második feladványunkat csak erős idegzetű olvasóknak ajánljuk, mert az alább közölt fotón a nyugalom megzavarására alkalmas plüssök láthatók.

A kérdés változatlan:

Mi a szösz van a képen?

Fantáziadús válaszaitokat továbbra is ide a blogra és a fészekbúkra küldhetitek!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr454308379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*enci* 2012.03.11. 11:16:38

Drága Barátaim!

A megfejtés:madárijesztő

Ugye, megint kitaláltam. Hát most már hm egy kis ajándék, vmi... Verbális is megteszi, nem kell feltétlenül tárgynyeremény.Pl:Egy versike,csak nekem.

*enci* 2012.03.11. 11:57:04

Jaj, a másik lehetőséget, ami még rögtön eszembe jutott, nem is merem leírni,de hát a nyeremény miatt ,ugye ... Nehogy végül mégis ez lesz a helyes válasz, én meg túl nyuszi voltam. Szóval a második tippem: Gólyafos.Na így most már megnyugodtam...Valamelyik a kettő közül csak nyerő illetve én. Csak nyerek én. Úgy legyen. Ámen
süti beállítások módosítása