Sziáú!

Na, mit szóltok a nagy hírhez? Hihetetlen! Ki gondolta volna, hogy Gerzson lesz az új köztársasági elnök?! … Jól van na, néha az én plüssöm is lóghat a bilibe! Valóban nem érett még meg az ország egy plüss köztársasági elnök eljövetelére… Bár ha szabad megjegyeznem, én olvastam, illetve beleolvastam Gerzson diplomamunkájába, és jóllehet nem vagyok otthon a 19-20. század fordulójának magyar költészetében jelentkező madártani metaforák témakörében, szerintem kizárt, hogy Gerzson más tollával ékeskedett volna…

Félretéve a tréfát: A hír igaz! Ez a jómadár megnyerte a TeszVesz blogger verseny fődíját, egy Lenovo Ideapad S100 netbook-ot. Szerintem halványlila géze sincs arról, hogy az meg mi az. Remélem, nem akarja vele felporszívózni a szobát!

Azért szerényen megjegyezném, hogy az én mancsom is benne van a dologban. Mint eszmei társszerző működtem közre, a nevemet és a plüssömet adva a projekthez. Személy szerint bíztam benne, hogy autentikus szerzőként van esélyünk nyerni egy ilyen plüsshözálló témakörben, de azért leesett az állam, amikor kiderült a végeredmény… Már felvarrták… Jól vagyok…

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr774468632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása