-etti- 2012.05.01. 21:12

ProgramajánLÓ

Helló!

Drága gyapjas lelkű Olvasóim! Május elsején, a munka ünnepén van szerencsém bejegyezni, hogy ismét plüssmunkavállaló lettem.

Éljen, éljen május elseje! Na meg én!

A Marczipán Téri Művelődési Központban valóban nem cukorbajos emberek dolgoznak. Muffint például annyira szeretik, hogy az ő ajánlására felvették a plüssöm egy részmunkaidős állásba.

Tádám! Az M Galéria programajánLÓjának bejegyzését olvassátok! Az még egyelőre titkosított információ előttem, hogy minek a rövidítése az „M”. Talán marcipán? Mézes puszedli? Medvecukor? Vagy MUFFIN? …

A munkaköri leírásom szerint a programajánlók írása mellett nekem kell gülüvel tartanom a kiállított alkotásokat nyitvatartási időben. Ez nem lesz nehéz. Ritkán szoktam lehunyni a gülüimet.

Az első melóm mindjárt egy felettébb különleges és gyapjas lelkemhez közelálló tárlat. Plafonon tekergő papírtáncosnőket, egy harmonikaházat, húzogatható-nyitogatható festményeket, mesekönyvekből elkószált illusztrációkat kell felügyelnem Makhult Gabi Mesebolt című kiállításán. Az én kedvencem a családi fotóalbum, amely Gabiék hétköznapjaiból rögzített olyan átlagos pillanatokat, mint amikor például az egész pereputty egy nagy griffmadár hátán indult útnak, vagy amikor a kis Sári a konyhaasztalon állt egy tányér halastóban… A többit a saját gülüitekkel is megnézhetitek még holnap, azaz május 2-án, ha meglátogattok engem a Marczipán Téri Művelődési Központban!*

LászLó

*Cím: Marczibányi Téri Művelődési Központ

1022 Budapest, Marczibányi tér 5/a

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr744483015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása