Bonzsúr!

Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy jól vagyok! Sőt, stílszerűen mondhatnám, hogy madarat lehet velem fogatni! Persze attól, hogy jól érzem magam, még minek molesztálnék más madarakat?! Bár a másodikon lakik egy plüsskanári, az nagyon a bögyömben van! A minap is mentem lefelé a lépcsőn, amikor utánam csicsergett azon az irritáló hangján. Hát, nem tudom, hallottak-e már Önök affektálva csipogó plüsskanárit? Idegtépő! És ráadásul nem is értettem, hogy mit akart csacsogni, pedig próbáltam a csőréről olvasni. Gondolom, a lakógyűléssel lehetett kapcsolatos, amire már megint direkt elfelejtettem elmenni.     

Na mindegy, most próbálok a pozitív dolgokra koncentrálni, és Muffin társaságában ez nem lesz nehéz! Tegnap elmentünk egy kicsit lazítani. A Városligetben sétáltunk, aztán beültünk a Kertem nevezetű helyre, ami egy gyermek-, bicikli-, kutya-, ember- és abszolút plüssbarát kocsma. Felettébb kellemes délutánt töltöttünk ott egy-két pohár nagyfröccs társaságában. Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a helyet! Mint plüssök nem tapasztaltunk semmiféle diszkriminatív megnyilvánulást, maradéktalanul be tudtunk illeszkedni az ottani miliőbe. Muffin cimborám is egyre felszabadultabb, kezdi túltenni magát a történteken. Mondjuk egy elég sajátos módját választotta a lelki gyógyulásnak. Mindenféle nőcskékkel ismerkedik. Szerintem ez még korai… De tény, hogy a lányoknak bejön!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr763220125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása