-etti- 2011.09.19. 11:14

Nemzeti Plüss

Sziáú!

Tegnap hoztam a szokásos ’jó fej macska’ formám! Elvittem Gerzsont szórakozni. Hadd lásson világot! Ne mindig azzal teljenek a szabadnapjai, hogy irodalom témazárókat kommentel piros tollal. A múltkor meglestem, hogy miket firkálgat a sorok közé.

Találtam például ilyet:

„Lopás gyanúja miatt ezennel büntetőeljárást indítok ellened!”

Meg ilyet:

„Te nem beszelni magyar?”

És még ilyet is:

 „Legközelebb ne láthatatlan tintával töltsd ki a feladatlapot, mert azt az itthoni fényviszonyok között nem tudom elolvasni!”

Említettem már, hogy nem irigylem? … Szóval gondoltam, megsétáltatom kicsit a Városligetben, mert megérdemli. De annál sokkal jobb programot találtunk! A Nemzeti Vágtát! Nos, itt azért megállnék egy szóra! Értem én, hogy lovas nemzet vagyunk meg hagyományőrzés stb., de akkor is diszkriminálva érzem magunkat! Mert Ti hallottatok már például a Nemzeti Gombolyag-kergetésről? Vagy a Nemzeti Gólyalábazásról? (Hogy akkor már Gerzsont se hagyjam ki a Nemzeti Felháborodásból!) Na ugye, hogy nem? Az alapkoncepción még dolgozom, de ígérem, idővel előrukkolok zseniális terveimmel.

A lényeg, hogy tegnap hihetetlen médiatörténeti pillanatnak lehettünk szemtanúi! Egy plüssló is indult a Nemzeti Vágtán!  Először magunk sem hittünk a gülüszemeinknek! De még bizonyítékunk is van rá, mert a rengeteg fotó közül, amiket a délutáni futamokról készítettünk, az egyiken világosan kirajzolódik egy gyönyörű fehér plüssparipa alakja! Az irdatlan iram miatt – amit diktált –, nem tudtunk róla tökéletesen éles fotót készíteni, de még így is tisztán kivehető izmos plüsstermete. Sajnos a futamot nem ő nyerte, de az már biztos, hogy plüssbarátunk elindult – méghozzá szélsebesen – a világhírnév felé! Ehhez mi csak gratulálni tudunk, és bízunk benne, hogy még sokat fogunk róla hallani! 

Muffin  

2 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr333237995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2011.09.19. 17:00:26

Én a magam macskaféle módján (Oroszlán volnék még a csillagok szerint) a Nagy Nemzeti Délutáni Szundit vezetném be, lehetőleg minden nap (végülis Nándorfehérvár tiszteletére kolompolhatnak naponta még most is, amikor már mindenkinek digitális kakukk szól a jó ebédhez, csak két órával később kéne jelezni, és akkor meg is volna oldva a szundiriadó).

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.19. 22:18:11

Támogatom a Nagy Nemzeti Délutáni Szundi ötletét! Továbbá javaslatot teszek a Nagy Nemzeti Macskafültő-vakargatás meghonosítására is!
Kedves Nix, a magad macskaféle módján mit szólsz ehhez? (Digitális kakukk… Nyami!)

Muffin
süti beállítások módosítása