Bonzsúr!

Hosszas vita után úgy döntöttünk, hogy a mai posztot is én írom. Nem mintha bármilyen fenntartásom volna Muffin barátom fogalmazási készségeit illetően, de a tegnap este történtek után azt hiszem, korai lenne még billentyűzetet adni a mancsa alá. 

Az egész egy kósza ötlettel indult. Gondoltuk, elutazunk egy hosszú hétvégére vénasszonynyaralni. Az úti célt felettébb elmés módon választottuk ki. Fogtunk egy Magyarország térképet, kihajtogattuk és Muffin rácsapott a mancsával. Így pontos koordináták híján a Zalai-dombság lett a célpont. Utólag azt hiszem, kicsit jobban is átgondolhattuk volna a választás menetét, kihasználva a hegyes csőröm adta lehetőségeket. De hát, a dombság, szőlő, bor, falusi turizmus asszociációink hevében ez az apróság már igazán hidegen hagyott minket. Ahogy az a tény is, hogy a kérvényezett szabadnapomat az iskola könyvtárában kell majd utólag ledolgoznom, mint porfogó…

A buszunk délután öt órakor indult a Népligetből. Már a pályaudvarra sem volt egyszerű kijutni. Két óriás bőröndöket vonszoló plüssállat metróátszállással. (Reméljük, jól szórakoztatok, pestiek! Legközelebb már nem lesznek érvényesek a vonaljegyek erre a látványosságra!) Már ekkor sejthettük volna, hogy nem fog minden simán menni! Mire sorra kerültünk a pénztárnál, kiderült, hogy elfogytak az elővételi jegyek, továbbá szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy nincs plüsskedvezmény! A pénztáros megnyugtatott minket, hogy semmi sincs veszve, a sofőrnél még tudunk jegyet venni. Sajnos, nem lett igaza! A szóban forgó sofőr – megkockáztatom – akkor se engedett volna fel minket a buszra, ha egy harminc méter magas plüssevő plüssdinoszaurusz lett volna a nyomunkban! Persze ő az egészet az elővételi jegyre kente, ami nekünk ugyebár nem volt. De nem olyan plüssből varrtak minket, hogy ezt elhiggyük! Átlátunk mi a Volán utazási szabályzatán! Arra bezzeg jó nekik a plüss, hogy azzal kárpitozzák be a székeiket! Szentségtörés! Gyalázat! A szegény mindennapokban megfáradt munkásplüsst, aki kifizeti a teljes árú jegyet, meg már derogál szállítani?! Köszönjük szépen, Volán! Egy szó, mint száz, meredt gülüszemekkel néztük, ahogy a busz kigördült a pályaudvarról.  

Hiába fordultunk panaszunkkal a forgalmi irodához! Plüssöknek nem indítanak mentesítő járatot, tudtuk meg... Két órán át ücsörögtünk étlen-szomjan a váróban, mire végre begördült a hét órás busz. Elővételi jegyünk továbbra se, tömeg a szokásos, egy fokkal talán plüssbarátabb sofőr. És sikerült! A csomagjaink és mi is felpasszírozódtunk a buszra, hogy aztán önfeledten élvezhessük a három és fél órás forró-jéghideg klímás Volán Wellness Járat szolgáltatásait!

Hihetetlen, de itt vagyunk, Zalai-dombság! Ma szüret!

Gerzson 

2 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr463247832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*enci* 2011.09.24. 16:37:20

Sziasztok Plüssök!

Már jó ideje olvasom- e remek blogotok,minden nap posztotokon posztolok... Na jó asszem én nem rímelek inkább.Valóban felháborító, ami történt, és tudjátok meg együtt érzek Veletek, sőt minden állatbarát mélyen fel van dúlva,fránya Volán!A székeket sztem más anyaggal is be lehetne vonni pl. különféle V.vezető bőrökkel.Egyébként mondtam ma a férjemnek, hogy én mától plüsst sem fogok hordani, meg semmilyen állat szőrét sem. Mire ő azt mondta:
-Igazad van!Le minden textillel baby! Na jó, ez most nem teljesen a tárgyhoz tartozott.Hm.Egyébként nehogy azt gondoljátok, hogy csak a buszokon ilyen klassz utazni. Bár én is tudnék mesélni boldog egyetemista éveimből, amikor egy tömött hétvégi járaton valaki majdnem az ölembe ültette a rókáját! Hát örültem, hogy végül nem sikerült neki, mert láttam, hogy nem plüssből volt!Jó közlekedést Mindenkinek! Ja, és éljen a BUBI! Ha tudjátok mi az. Én tegnap tudtam meg egy kedves barátomtól, aki megreformálja fővárosunk közlekedését. Ő fog minket meg-ki -és felszabadítani a tömegközlekedés poklából. Ettől kezdve vége, a fél lábamon a nyugdíjas néni gurulósszatyrával, a másik oldalamon egy kisded kiflit majszol és nem csak ő lesz morzsás. Illetve vége a ma reggel nem fürödtem, nem volt időm, helyette nyomatok nektek egy kis reggeli zenét!Gagyimenő az én utcámban, menjetek az anyátokba,Jaj!Ennek mind hamarosan vége! Mert helyette, a csodálatosan kiépített bicikliutakon fogtok engem látni suhanni a kölcsönzött bringámmal.Bizony!
Addig is tudjátok mit, veszek én is egy ilyen gurulós izét.Úgy döntöttem, felveszem a harcot a szatyrokkal!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.25. 18:54:07

@*enci*: Kedves Enci! Még mindig felkavar, amikor eszembe jut ez a történet. Képzelje, még a helyi újságban is benne voltunk "Otthagyta őket az autóbusz Budapesten" címmel! Persze fotózni nem engedtük magunkat, mert efféle könnyen jött sikerre mi nem vágyunk. A BuBi projektről már én is hallottam. Kíváncsian várom, hogy kipróbálhassam. Ha az sem jön be, akkor marad a gólyaláb...
Gerzson
süti beállítások módosítása