-etti- 2011.09.25. 10:00

Macska-jaj

Sziáú!

Macskajajos jóú reggelt, kedvenc Olvasóim! Még mindig a falusi turizmus jegyében jelentkezünk a Zalai-domborulatok közül. Hát, mi tagadás, tegnap igencsak kirúgtunk a plüssből! Gerzson barátom még nem is tért magához. Következésképp már megint az én szemszögemből kénytelenek szemlélni a történéseket.

Amúgy én sem vagyok túl jó plüssben. Egyfolytában sajog a fejem, majd szétpattan rajta a varrás! De szerintem ez most nem a plüssmigrénem, amit drága megboldogult Cilike nénikémtől örököltem anyai ágon. Bizony, Cilike néni, jobban örültem volna annak a bajuszgöndörítő-vasnak a hagyatéki listáról! Tudja, amelyikkel még a nénike is az utolsó pillanatig pöndörgette a bajuszkáját! (Merthogy neki is volt…) De így utólag már kár mondanom… A Jóságos Cirmos nyugosztalja! Bár szegénykével, míg élt, se tudtam sose négyszemközt beszélgetni, mert csak egy gombszeme volt, a másikat elhagyta még a háborúban.  

Szóval objektíven átgondolva, csakis macskajajos lehetek. Ezt az állításomat leginkább arra alapozom, hogy nem sok mindenre emlékszem a tegnap estéből. Délután S. gazda a kertben kisebbfajta szüreti lakomát rendezett nekünk, amire rajtunk kívül meghívott egy falubeli lányt is. Vörös Borinak hívták. Bori egy teljesen átlátszó üvegkancsót viselt a délután folyamán, s talán mondanom sem kell, hogy rövid időn belül ő lett a társaság középpontja. Tényleg felettébb dekoratív jelenség volt abban a kancsóban, már a látványától is teljesen megrészegültünk. Ráadásul nagyon értett a hangulatteremtéshez! Én aztán igazán nem vagyok egy balerina alkat, de tőle spiccbe álltam! Tán még nótáztam is…?! Jesszus, nem emlékszem…  

Muffin 

4 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr603254432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*enci* 2011.09.25. 10:24:41

Jó reggelt Muffin!
Hát drága barátom, nekem igazából fogalmam sincs, hogy mi az a macskajaj izé,nekem ugye ilyen még sosem volt, de elég szörnyű betegség lehet.Remélem nem fertőző! Ha viszont nem emlékszel, lehet, hogy én a helyedben elmennék az orvoshoz, mert az egy nagyon komoly betegség előjele is lehet. (Alzheimer-kór) Bár te sztem ehhez még fiatal vagy, de sosem lehet tudni...Mindenesetre azért az még jó jel , hogy a lány nevére legalább emlékszel.

nix 2011.09.25. 13:29:42

Hjajj, Muffin haverom, Borival vigyázz! Veszedelmes csaj, ismerem elég jól, párszor megjártam már vele... Este még édes meg kacér (minden ruhája ilyen átlátszó... bár szoktam látni egy rokonát(?), akin ilyen műanyag izé szokott lenni... hát úgy állt rajta, mint valami kanna), aztán ahogy megy előre az éjszaka, egyre jobban megismered, megkedveled... és meg kell mondjam, nagyon... "odaadó". De reggelre... ahogy te is tapasztaltad, teljesen kikészít a kiscsaj... és ami a legrosszabb: a legjobb részekre (merthát biztosan voltak) nem is emlékszel. :(
Szóval csak óvatosan, Muffin haverom. :)

*enci* 2011.09.25. 14:51:42

@nix: Kedves Nix!
Mi az, hogy Muffin barátunknak azt tanácsolod, hogy a szóban forgó hölggyel vigyázzon?! Nagyon szeretem Muffint, de azért, ha objektíven szemléljük a tényeket, nem lehet azt mondani, hogy egyedül mindenért a lányka (csácsi), lenne a felelős.Persze egyszerűbb mindent ráfogni a körülményekre, az estére, aztán másnap meg azt mondani, hogy ugyebár a körülmények, meg az este, meg az izé, tulajdonképpen nem is emlékszem semmire. Drága Muffin! Itt üzenek Neked, hogy legalább Te ne legyél olyan, mint a többi kandúr.Szeretettel ölel:Barátod E

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.09.25. 17:00:53

@nix: Szóval Bori már Neked is odaadta magát? Ó, az a vörös cafka! Nix haverom, úgy veszem észre, hogy mi sokban hasonlítunk egymásra. Még az ízlésünk is egyforma. Biztos, hogy nem vagy plüss?
@*enci*: Drága Enci! Hát, ha nem fertőző, akkor valami macskajaj-járvány van, mert Gerzson is elkapta. Egyébként én sem állítom, hogy csak Bori a felelős. Nekem is lehetett volna több eszem (mint iszom)...
Muffin
süti beállítások módosítása