-etti- 2011.09.30. 10:30

Mérlegelek

Sziáú!

Mindenki életében eljön az a pillanat, amikor úgy érzi, ideje mérlegre tenni… a plüssét. Na, nekem ma jött el ez a pillanat! Tudniillik jövő héten lesz a születésnapom, és az én koromban a plüssnek már muszáj foglalkoznia olyan fajsúlyos témával, mint a testtömege. Ráadásul még a csillagjegyem is mérleg! A mérlegek állítólag egyensúlyra törekednek. Hát, nem tudom, nekem most inkább a pehelysúly elérését kellene megcéloznom, ugyanis nagyon úgy fest a helyzet, hogy felszedtem egy kis plüssfelesleget. Meg kell vallanom Nektek, drága Olvasóim, hogy az utóbbi időben valóban nagy terhet cipelek!

Valószínűleg az történhetett, hogy egyszer véletlenül félrenéztem, és – hopp – hirtelen felszaladt rám ez a kis plüssháj. Más megoldást nem tudok elképzelni! Való igaz, hogy mostanában nem vigyáztam annyira a körvonalaimra. Gerzson remekül főz, és sokszor nem plüsskímélő fogásokat tesz elém az asztalra. Én meg ugye csak nem hagyom ott a finom falatokat ebben a gazdasági helyzetben! Persze az a nyakigláb madár egy grammot se hízik! Olyan vékonyak a lábai, mint… mint… a nyaka! Azt mondja, jó a vattacseréje.  

Egy biztos! Diétáról hallani sem akarok! Sörmegvonásról még úgyse! Akkor inkább eljárok gyúrni. Az egyik haverom ajánlott is egy megbízható személyi edzőt. Ha jól emlékszem, Rubint Rókának hívják. Lehet, hogy felkeresem, mert nem szeretném végleg elveszíteni az alakom… Bár a tapasztalat azt mutatja, hogy a lányoknak bejön ez a kis kandúros tekintélyt parancsoló plüsstöbblet!  

Muffin  

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr373266505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása