Bonzsúr!  

Holnap izgalmas nap vár ránk, főleg Muffinra, hiszen az ő boldogszületésnapját fogjuk ünnepelni. Legközelebbi barátja lévén magamra vállaltam az ünnepély megszervezését. Ez egyébként nem okozott vitát a társaságomban, mivel csak velem kellett egyeztetni, és az utóbbi időben szerencsére egész jól kijövök magammal. Egy dologban nem jutottam dűlőre, ez pedig az ajándék kérdése.

Én szeretek ajándékozni, de legfőképp azt a pillanatot szeretem, amikor hirtelen ott állunk egymással szemben: én és a tuti ajándék. Az mindig izgalommal tölt el. Muffin ajándékával viszont még nem találkoztam, és ez kissé aggaszt.

Három kategóriába soroltam a lehetséges meglepetéseket:

1.       1. kategória: Hasznos, ámde kevésbé személyes ajándékok.

elektromos boholytalanító – Mert egy bizonyos kor felett már erősen ajánlott a használata…

egy új nyakörv – Ebből sosem árt még egy. Mondjuk valami elegáns, mégis vagány darab, amit Muffin fellépéseken is viselhetne.

fültővakaró – Ez nem tudom, mire jó, de a macskák állítólag odáig vannak érte.

nyugigombolyag – Szintén macskáknak ajánlott praktikus feszültség-levezető eszköz.

2.      2. kategória: Olyan ajándék, aminek én is örülnék.

gólyalábápoló krém – Szegény igénybevett lábaim nagy hasznát vennék. De Muffin tudtommal csak azokat a kencefincéket szereti, amik fogyasztásra is alkalmasak.

mesekönyv – Ezt bármilyen apropóra, sőt apropó nélkül is! Talán Muffin is örülne egy eredeti Oriza-Triznyák kötetnek!

egy hiperszuper megafon – Már évek óta erre vágyom, pusztán pedagógiai célzatból. Ennek a szerkentyűnek a segítségével ugyanis még azokhoz a diákokhoz is eljutna a tananyag, akik a fülükbe rejtett, zenét sugárzó dugókkal tiltakoznak ellene. De Muffin nem tudom, hol vehetné hasznát…

3.      3. kategória: Olyan ajándék, aminek Muffin is örülne.

sörcsap – Ez az a háztartási gép, amivel biztos nem lőnék mellé!

egy jazz lemez – A múltkor Muffin hosszan beszélt nekem valami külföldi plüssformációról, akiknek most jelent meg lemeze. De ha jól emlékszem, azt mondta, hogy elég disszonáns-lármás jazzt játszanak. Nem tudom, hogy képes lennék-e befogadni ezt a zenét a lakásomba…

romantikus vacsora egy hölggyel – Ennek biztos nagyon örülne Muffin, de lehet valahol leértékelt hölgyet kapni?

Á, megvan! Már tudom, mi lesz a megfelelő!

Gerzson

2 komment

Címkék: gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr283273916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asuka Ameria 2011.10.03. 20:11:47

Szia Gerzson!!! Szerintem jó kis ajándék ötleteket gyűjtöttél össze és bár nem tudom mennyit tudsz rászánni kedves barátodra (ugyebár a tanárok fizetése nem valami sok, sajnos)azt javaslom hogy a jazz lemez körülölelve agy nyakörvvel tökéletes lenne! Remélem segítettem ezzel és kérlek mond meg Muffinak hogy boldog szülinapot kívánok neki!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.03. 21:31:46

@Asuka Ameria: Szia Asuka! Közben támadt még néhány ötletem, amit most nem árulhatok el. De sajnos igazad van, jól át kell gondolnom, hogy mire mennyit költök, mert ugye lesz AZ... aztán veszek neki még egy IZÉt is azzal a kis BIGYÓval... és ünnepelni nem lehet ANÉLKÜL sem! :-) Természetesen átadom a jókívánságot! De Te magad is felköszöntheted holnap! Gerzson
süti beállítások módosítása