Sziáú!

Hát, itt van! Engem is utolért a híres halászjudit-átok! Bizony, Muffin, megint egy évvel lalala-lala… Tudom, hogy nem látványos, de az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Egyrészről imádom, ha én lehetek a középpontban, ha mindenki engem ünnepel! Ezt hívják egészséges szereplési vágynak, amit szerencsére belém varrt a jóságos Cirmos! Enélkül nehezen boldogulnék a szakmámban, és valószínűleg az interneten sem teregetném ki a műszálaimban járó gondolatokat. A lényeg, hogy a szülinap elég indok arra, hogy ma mindenki engem kényeztessen! Igen, kedvenc Olvasóim, Ti is! Ez nem elvárás vagy kényszer, félre ne értsetek! Nem akarom rátok tukmálni a szülinapom. De ha véletlenül mégis spontán eszetekbe jutna, hogy „Jé, ma Muffin születésnapja van! Felköszöntöm!”… az irtó figyelmes lenne Tőletek.

Másrészről ez az évnek az a napja, amikor egy plüss is számvetést készít. Bizony én is végiggondolom, hogy mi az, amit sikerült megvalósítanom, és miben vallottam kudarcot eddigi plüsslétem során. Azt kell mondjam, viszonylag elégedett vagyok azzal, amit elértem. Szeretem a munkám, jól is végzem. Az egészségem is rendben, még egyszer sem kellett foltoztatni a plüssöm. Egyelőre Gerzsonnal is jól kijövünk. Bár igaz, ami igaz, kéne egy csaj, ahogy azt már korábban is írtam…

De ha lehet egy kívánságom – márpedig szülinaposként ez evidens –, most leginkább arra vágyom, hogy minél többen megismerjenek minket! Ácsingózunk a véleményeitek után! Szeretnénk új barátokra lelni, és bebizonyítani, hogy a plüss is „ember”! 

Addig pedig sok-sok apró, színes papírból körömvágó ollóval kivagdosott pötty hulljon fejemre szülinapom alkalmából, hogy aztán szegény Gerzsonnak legyen mit takarítani! Apropó, szerintem készül valamire az a „szeme se áll jól” madár! Kíváncsi vagyok, mivel lep meg!

Muffin 

5 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr763277412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asuka Ameria 2011.10.04. 12:34:41

Szia Muffin!!!! Meg kértem Gerzsont hogy a nevemben is köszöntsön fel, de azért most is leírom! Boldog Szülinapot!!! :3 Ha ez megnyugtat akkor én szoktam terjeszteni ezt az oldalt, hogy még többen olvassák gondolataitokat, hisz mégis csak ti vagytok az első blogoló plüssök!!!!

nix 2011.10.04. 12:50:25

Sok blogdogságot, Muffin haverom! Csajjal nem szolgálhatok, de egy italra bármikor a vendégem vagy!
Arra vigyázz, hogy a sok sütitől deréktájban az öltés meg ne bomoljon,
S kívánom, hogy öledben sok édes cicalány doromboljon!

Na jó, a versírást inkább meghagyom a jó Gerzsonnak. :)

*enci* 2011.10.04. 18:05:32

Jéé, ma Muffin szülinapja van!Felköszöntöm! Ugye milyen figyelmes vagyok?:)
Drága Muffin!
Nagyon sok Boldog Szülinapot kívánok Neked. És köszönjük, hogy Gerzson barátoddal együtt ilyen remekül szórakoztatsz minket.
E kis köszöntő után, remélem hagysz egy kis szeletkét nekem a tortádból. Az irtó figyelmes lenne Tőled,ha véletlenül mégis spontán eszedbe jutna...

b.barbi 2011.10.04. 19:25:06

Boldog sütinapot Muffin!

-etti- · http://ettimese.blog.hu/ 2011.10.04. 23:54:22

Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm a jókívánságokat Mindenkinek!
@Asuka Ameria: Kedves Asuka, további köszönet Neked, hogy másodállásban grátisz menedzselsz minket!
@nix: Nix haverom, nem kell ide rím! / Csaj kéne, mert sok itten a hím... Na jó, ezt inkább én is meghagyom Gerzsonnak. Mit iszunk mikor?
@*enci*: Enci, hát hogy jutottam eszedbe? Igazán figyelmes vagy! A torta nagyon finom... volt... Sajnos én inkább éhes voltam, mint figyelmes...
@b.barbi: Köszi, Barbi! Nyami!
Muffin, a szülinapos
süti beállítások módosítása