-etti- 2011.10.07. 11:06

Plüssfront

Bonzsúr!

Esküszöm Önöknek, hogy soha többet nem fogok az időjárással viccelődni, mint ahogy azt tegnap is tettem, mert visszavág! Én csak egy icipici tréfának szántam a dolgot, erre tessék, itt a revans! Tudom, hogy már október van, de gyanútlanul arra ébredni, hogy lúdbőrözök! Ez komoly pszichikai trauma egy gólyának!

Én, köszönöm szépen, jól elvoltam a markáns hidegfront nélkül is. Nem mintha mi plüssök nem bírnánk az alacsonyabb hőmérsékletet! Elvégre nem akármilyen anyagból varrtak minket! De ha már választani lehet, inkább rohangálunk egy szál plüssben, minthogy a réteges öltözködésnek hódolva hülyét csináljunk magunkból (lásd: fotó).

Ha már itt tartunk, az esőt sem szeretem! Megfigyeltem ugyanis, hogy olyankor a plüssöm hajlamos rengeteg nedvességet magába szívni, és az több szempontból sem előnyös számomra. Esztétikusnak se mondanám, továbbá kényelmetlen is eldeformálódott szivacsként végezni a napi teendőket. Amit még nagyon utálok, az a szél! Szélviharban kimondottan olyan érzésem van, mintha a fejem önálló életet élne. Ez egyrészről izgalmas, mert ilyenkor mindig újabb és újabb perspektívából szemlélem a világot. Másrészről azonban idegesítő, hogy még véletlenül sem abba az irányba kókad, amire az időbeosztásom miatt szükségem lenne. És akkor a hullapelyhesről még nem is beszéltünk! Egy hóval borított tájnál előnytelenebb környezetet el sem tudnék képzelni magamnak. Adok egy kis időt, gondolják át, hogy miért! Két hosszú láb, rajta egy csőr és két parányi gombszem… A testem többi része teljesen értelmét veszti a hófehér háttérben.

Mindazonáltal, kedves Olvasóim, hiába is küldenek engem melegebb éghajlatra, nem fogom költözésre adni a plüssöm!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr973284593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása