-etti- 2011.10.28. 13:33

Leonardo DiMuffino

Sziáú!

Nos, engem is beszippantott ez a fészekbúk-őrület. Két napja keresgélem az ismerőseimet, szövögetem a szociális hálómat. Már kommenteket is írtam, de a legjobban lájkolni szeretek. Legszívesebben minden kommentemet lájkolnám, de félek, hogy ez ellenérzéseket váltana ki belőletek, kedvenc Olvasóim, úgyhogy inkább nem lájkolom el előletek a véleményemet.

Továbbra is itt találjátok a profilomat, ahol ismerkedésre bocsátottam a plüssöm. Szavazzatok rám! Jelöljetek be! Lájkoljatok!

Igyekszem mindenkit gyorsan visszajelölni, bár most hétvégén nem biztos, hogy gépközelben leszek. Ugyanis a változatosság kedvéért dolgozni fogok. Felkértek, hogy játsszak egy esküvőn. Ilyen melóm még sohasem volt. Kicsit izgulok is, hogy hogyan fog sikerülni. Még át kell hangszerelnem Celine Dion My Heart Will Go On című számát. Szerintem stílszerűen el fogok süllyedni… szégyenemben, amiért a násznép előtt ilyen cukormázas dalt kell eldorombolnom. De nem mertem ellentmondani az ifjú párnak, nagyon kedvesek és eltökéltek voltak. Ráadásul a vőlegény varrógépszerelő, a menyasszony pedig állatorvos. Ki tudja, mire képesek együtt?!

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr543336133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása