-etti- 2011.11.06. 12:50

Who is who?

Sziáú!

Sokat gondolkodtam rajta, vajon kik olvashatják csodálatos posztjaimat? Mert az rendben van, hogy én minden nap a maximumot nyújtom elkápráztató szövegeimmel, elmés megjegyzéseimmel – amelyek nem ritkán rendkívül humorosak is –, de kicsit Ti is strapálhatnátok magatokat, kedvenc Olvasóim! 

Arra szeretnék kérni mindenkit, aki ezt olvassa, hogy feltétlenül hagyjon egy kommentet itt a blogon vagy a fészekbúkon, hogy kicsit én is olvashassalak Benneteket. (Gerzson, Neked nem kell!)  

Muffin

1 komment

Címkék: muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr773358082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nix 2011.11.06. 19:54:44

Én! Én! Én!
Tisztelettel,
1 olvasó ;]
süti beállítások módosítása