Sziáú!

Nagyon kritikus vagyok magammal szemben, főleg ami a munkámat illeti. Ezért is gondolom kifejezetten jó döntésnek, hogy én írok koncertkritikát a tegnap esti bulimról. Abból csak tanulhatok…

Amúgy sem gondolom, hogy a II. kerületi PBK (Plüssnyugdíjasok Baráti Köre) és kísérői számára tartott zártkörű zenés estémen hemzsegtek volna a kritikusok. Pedig ott lett volna a helyük, ha igazán jó macskazenét akartak volna hallani!

 Egy órával a koncert előtt a még plüss- és szőrmentes nézőtéren.

Nincs mit szépíteni, a koncert állati jó volt! Végül is a „Nem leszek sohasem a játékszered” cím mellett döntöttem. A tematikát pedig úgy állítottam össze, hogy igazi retro slágerfeldolgozások hangozzanak el dorombra áthangszerelve, hamisítatlan Muffin stílusban. 

Egyébként – magunk közt szólva – merész dolog kiállni a színpadra egy szál fémbizgentyűvel. Ráadásul a pirotechnikusoktól sem kaptam segítséget annak megvalósítására, hogy legyen tűzijáték, vagy hogy világítson a fejem. A puszta lényemmel, bravúros összekötő szövegeimmel azonban így is emeltem az amúgy is magas színvonalat. A második számtól már a közönség is együtt dúdolta velem a jól ismert slágereket.

A számlistát alább láthatjátok:

1. Nem leszek sohasem a játékszered

2. Plüssök a hátsó udvarból

3. Amikor én még plüss-srác voltam

4. Varrj, míg felkel majd a nap!

5. Édes plüssfiam

6. Moncsicsi (swing verzió)

7. Csöngess be hozzám, lóbarát!

8. Ha én plüssnyúl volnék, sohasem muszognék

9. Csak egy ránc volt

10. Isten véled, édes cicuskám!

11. Plüssöd voltam

12. Kell, hogy varrj! 

13. Azért vannak a lóbarátok 

14. Táncoló fekete plüsscipő

15. Trombitás dédi

16. Vattát eszem

17. Plüsslány a zongoránál

18. Vatta Maria

19. Varrj meg kislány! 

20. Kócos kis szőrdögök voltunk

21. Egyszer véget ér a százas cérnaszál 

22. Tombolsz-e majd rám?

 Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr593398437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása