Gerzson: Bonzsúr!

Muffin: Sziáú!

 

Muffin: Most mi van? Mire várunk?

Gerzson: Hát az előadásra, mi másra? Te csak hegyezd a ceruzát, hogy legyen mivel jegyzetelnünk! Nem minden nap írunk kritikát olyan színdarabról, amiben plüssök játszanak.

Muffin: Nekem nagyon gyanús, hogy csak mi várakozunk… Biztos, hogy ma lesz?

Gerzson: Persze. Nem látod? Ott kávézik az egész társulat annál a kerek asztalnál.

Muffin: Na jó, de hol vannak a plüssök?

Gerzson: Tudom is én! Biztos a szövegüket gyakorolják… vagy a tapsirendet…

Muffin: Én megkérdezem, nem cicózok!

Gerzson: Mondtam, hogy ne ma jöjjünk.

Muffin: Dehogy mondtad! Pont a Te ötleted volt, hogy ma nézzük meg a darabot, mert LászLónál jó paták közt van a blog.

Gerzson: Igen, tudom. De egész reggel rossz előérzetem volt. Azt hittem, hogy csak a begyem rontottam el…

Muffin: Most már mindegy. Legközelebb szólj, ha olyan megérzésed van, hogy a főszereplő betegsége miatt elmarad az előadás.

Gerzson: Szegény medve, a műszőrtüszős mandulagyulladás nem játék...

 

Gerzson és Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr183405726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása