Helló!

Tudom, hogy már egy teljes hete nem hallattam magam felől, drága gyapjas lelkű Olvasóim, de fel kellett dolgoznom, hogy – reményeim ellenére – semmi esélyem sincs az én kicsi pónimnál. Ha volt már szerelmi bánatotok, biztos tudjátok, hogy mit érzek. De büszkén jelentem a ló néhány citrom alól, hogy nem áll szándékomban besavanyodni. Egy kanca sem ér annyit! Még egy szivárványszínű sem!

Mint a pozitív gondolkodás plüss lovas szobra, eldöntöttem, hogy nem hadakozom a számomra kiszabott sors ellen, és jól fogom magam érezni a plüssömben. Elvégre azért varrtak engem erre a világra, hogy beteljesítsem a küldetésem, és mosolyt férceljek a nagy világháLÓra.

LászLó, a Plüssmessiás

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr613905544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása