-etti- 2012.03.20. 20:56

Szavazz Gerzsonra!

Bonzsúr!

Teljesen eseménytelen, „holvanmégahétvége” napon vagyok túl, kedves Olvasóim. Most is épp a konyhában teszek-veszek, amiről eszembe jut, hogy… mekkora egy palimadár vagyok!!! Hiszen még javában tart a kampányidőszak, én meg most is a GR (értsd: Gerzson Rezsója) menza menüjével bíbelődök!

Kedves Etti mese Olvasók, titkos rajongóim, felvállaltan plüssbarát és suttyomban plüssblogot böngésző potenciális szavazóim!

Néhány nappal ezelőtt írt, Plüss vs. Nintendo, avagy mivel játsszon a gyerek? című blogbejegyzésemet beneveztem a TeszVesz blogger versenyébe. Tudomásom szerint én vagyok az egyetlen plüssgólya, aki a versenyen indul. Ráadásul egy igencsak plüsshözálló témában!

"A Nintendo ideje lejárt! Plüssállatot minden gyermeknek!!!"

Amennyiben teljes jogú szavazópolgárok és/vagy -plüssök vagytok, kérlek benneteket, hogy az alábbi linkre kattintva támogassatok egy szavazattal!

http://www.teszvesz.hu/bloggerverseny/?activepanel=competitors&comp_blog_id=4961

(Egy IP címről 24 órán belül csak egyszer lehet szavazni! Vagyis március 25-ig még többször is leadhatjátok voksaitokat!)

Köszönöm!

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr744329240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása