-etti- 2011.11.24. 12:37

Sikk, a macska

Sziáú!

Kimondhatjuk, hogy egy undorító, hitvány, szégyenletes plüssdög vagyok! De azért remélem, így is szerettek!

Mérhetetlenül irigy vagyok Gerzson barátom egyik posztjára. Egész pontosan a sálmegkötési módszereit taglaló írására gondolok. Nem is értem, hogy miért nem nekem jutott ez eszembe? A csíkos téma az én asztalom! Teljesen felbolyhosodott a kedélyállapotom! Az utóbbi idők legtöbb lájkját kapta ez a divatgúnár! És ráadásul nagyon jó fotók készültek róla!

Szóval úgy látom, ideje elejét venni a Gerzson körül kialakuló személyi kultusznak. Ezért most megcsillantom parádés tehetségemet, ami a zokni hordás alternatív módszereinek hétköznapokban való alkalmazását illeti, és publikálok magamról egy eddig sehol sem látott fotót. A képen az úgynevezett „fülvédő fuszekli” technikát lájkolhatjátok.

Muffin

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr783408295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása