-etti- 2011.10.25. 12:37

Ecettel kijön?

Bonzsúr!

Ma valami egészen misztikus dolog történt velem, kedves Olvasóim! Bizonyára Önök is emlékeznek rá, hogy két napja még csak egy szép álom volt számomra a jó meleg Afrika, hol fülledt az erotika. De csoda történt! Afrika eljött hozzám! Ma megjelent a nappaliban! Ilyen transzcendens élményben még soha nem volt részem!

Mint minden reggel, ma is csipás gülüvel botorkáltam ki a szobából, hogy előkészítsem az első kávés beöntésem. De még a konyháig se kellett eljutnom ahhoz, hogy teljesen felébredjek. A nappali egyik sarkában ugyanis olyat láttam, ami egyből kiverte a fejemből az álmot és egyúttal a biztosítékot is. Amíg jóízűen aludtam, sejtelmes foltok lepték el a fehér falat.

Az első gondolatom az volt, hogy átmegyek a szomszéd nénihez, nézze már meg, hogy minden rendben van-e Karcsika díszhalaival. Aztán az is megfordult a fejemben, hogy talán csak Muffin mancsa meg némi tejeskávé van a dologban, de ha így van, akkor nagyon ki fogom porolni a plüssét. Ugyanakkor azt a hipotézist sem zárhatom ki, hogy él a falban valami, aminek épp az elmúlt éjjel indult meg a nyáltermelődése. Végül ahogy a foltokat szemléltem, hirtelen megvilágosodtam! Teljes mértékben hihetetlen és természetfölötti a feltételezés, de szerintem Afrika jött el hozzám ide a nappaliba! Bár a földrajz sosem volt az erősségem…

Felhívtam a Fókusz szerkesztőségét, hátha érdekli őket ez az eset, de a biztonság kedvéért egy vízvezeték-szerelőnek is szóltam.

Gerzson

A bejegyzés trackback címe:

https://ettimese.blog.hu/api/trackback/id/tr953328581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása